.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
محدودیت های ترافیکی از امروز در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال شد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدوديت ها و ممنوعيت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در حال اجرا است.

 

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 17 خرداد تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج، چالوس ، هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: در محور كرج، چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 2 بعدازظهر روز جمعه 19 خرداد تا ساعت یک بامداد روز شنبه 20 خرداد از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعدازظهر تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: در محور هراز تردد كليه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد كليه كاميونها وكاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 17 خرداد و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هفته از این محور ممنوع است.

وی افزود: تردد كليه تريلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 19 خرداد از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.